AIJA RĪBA

"Esmu biznesa izglītojošo grāmatu autore, četru meitu mamma un jau 30 gadus brīnišķīga vīrieša sieva. Veltījusi vairākus gadus studijām ārzemēs, iegūstot Biznesa Maģistra grādu. Mans mērķis bija apvienot augsta līmeņa studijas ar iespēju kļūt pilnīgi bilingvālai. Mani vienmēr ir interesējis bizness, biznesa psiholoģija un kā tas viss darbojas reālā dzīvē.
Tāpat, jāsaka, ka 500 lapaspušu lasīšana dienā savā būtībā ir bijusi mana panākumu atslēga. Ja jūs vēlaties rast jaunas idejas, domāšanas veidus un iegūt daudzveidīgu zināšanu apvienojumu, tad lasīšana ir vissvarīgākā lieta. Un visas uzkrātās zināšanas palīdz kā dzīvē, tā arī biznesā. Diemžēl, tieši šādi zināšanas darbojas, jo vairāk izlasi, jo vairāk uzzini, jo vairāk izproti.
Grāmatas "Veiksmīga biznesa psiholoģija. Percepcijas jeb uztveres varā" mērķis ir iepazīstināt ar biznesa psiholoģiju un percepciju, jeb uztveri; skaidri un kodolīgi sniedzot attiecīgās tēmas pamata teorijas. Šī grāmata skaidri parāda, ka percepcijai ir sakars ar pilnīgi visu šai dzīvē un ko tad mums ar to darīt biznesā, politikā, karjerā, audzināšanā un privātajā dzīvē.
Ceru, ka drīz uzsākšu darbu arī pie nākamām biznesa izglītojošām grāmatām, saistītām ar cilvēka motivācijas, mācīšanās un atmiņas tēmām."
Tāpat, jāsaka, ka 500 lapaspušu lasīšana dienā savā būtībā ir bijusi mana panākumu atslēga. Ja jūs vēlaties rast jaunas idejas, domāšanas veidus un iegūt daudzveidīgu zināšanu apvienojumu, tad lasīšana ir vissvarīgākā lieta. Un visas uzkrātās zināšanas palīdz kā dzīvē, tā arī biznesā. Diemžēl, tieši šādi zināšanas darbojas, jo vairāk izlasi, jo vairāk uzzini, jo vairāk izproti.
Grāmatas "Veiksmīga biznesa psiholoģija. Percepcijas jeb uztveres varā" mērķis ir iepazīstināt ar biznesa psiholoģiju un percepciju, jeb uztveri; skaidri un kodolīgi sniedzot attiecīgās tēmas pamata teorijas. Šī grāmata skaidri parāda, ka percepcijai ir sakars ar pilnīgi visu šai dzīvē un ko tad mums ar to darīt biznesā, politikā, karjerā, audzināšanā un privātajā dzīvē.
Ceru, ka drīz uzsākšu darbu arī pie nākamām biznesa izglītojošām grāmatām, saistītām ar cilvēka motivācijas, mācīšanās un atmiņas tēmām."